Handelsbetingelser hos Blomster Hexeriet v/Birgit Effersø

Generelle oplysninger

Blomster Hexeriet v/Birgit Effersø
Park Allé 279 B
2605 Brøndby
CVR nr.: 28051549
Telefon: 43 44 70 08
E-mail: kontakt@blomsterhexeriet.dk

Betaling

Blomsterhexeriet modtager betaling med VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard, MobilePay. Betalingen vil først blive trukket på din konto, når du modtager varen. Alle beløb er i DKK. Danske kroner og inkl. moms.

Levering 

Det ville være muligt at afgive bestillinger frem til kl. 14, som ville have levering samme dag. 
Vi leverer blomster gennem vores egne chauffører. Du har selvfølgelig også mulighed for at hente dine blomster i vores flotte butik i Brøndby.

Reklamationsret

BlomsterHexeriet garanterer at dine blomster leveres frisk ved modtagelsen og at udbringningen sker på din ønskende dag, derudover at dine blomster passer til værdien svarer til det bestilte. Reklamationer på vores blomster skal foregå i vores butik, på mail: kontakt@blomsterhexeriet.dk eller via telefon: 43 44 70 08

Fortrydelsesret

Der ville som udgangspunkt ikke være fortrydelsesret på blomster og buketter, da der her er tale om en unik levering og håndlavet produkter, som antages er blive forringet eller forældet meget hurtigt. Forbrugeraftalelovens § 18, stk. 2, nr. 1 jf. § 7, stk. 2, nr. 1

Hvis du eller din modtager ikke er hjemme

Har du valgt at vi godt må sætte din bestilling uden foran døren, ville dette gøres. Vi kan dog ikke erstatte eventuelt bortkomne bestillinger. Det kan i visse tilfælde vurderes at temperaturen er for høj til at sætte gaven uden foran. Det ville medfører at vi tager bestillingen med tilbage i butikken. Der kan også vurderes at det ikke er forsvarligt at efterlade bestillingen.

Levering kan ikke finde sted på søndage og helligdage undtagen på specielle dage som Mors dag, Fars dag og Valentins dag.

Klagemuligheder

En klage over en vare eller tjenesteydelse kan indgives til Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg.
Du kan klage til Center for Klageløsning via Klageportalen for Nævnenes Hus.
Link: Klageportal for Nævnenes Hus

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.
Platformen findes her: https://ec.europa.eu/consumers/odr/
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: kontakt@blomsterhexeriet.dk